Oddíl orientačního běhu KOTLÁŘKA

Opět po roce Malostranský triatlon

26. 6. 2015 | Dominika Plochová

Zdá se to jako včera, kdy jsem na naše krásné modrobílé stránky věšela článek o nevšedním triatlonovém závodě ve všední den ráno a úspěších, kterých v něm Kotlíci dosáhli. Ale je to skutečně již rok zpět. Loňský vítěz Vojta Illner už si letos po závodě nešel pro vysvědčení, protože už nedávno odmaturoval a užívá si svých nejdelších prázdnin v životě bůhví kde.

Oproti předchozím ročníkům doznala plavecká část Malostranského triatlonu velmi výrazné změny. Správný triatlon má být outdoorovou záležitostí, a tak po pěti ročnících se první část závodu přesunula z bazénu v Tyršáku do nedaleké Čertovky! V pátek ráno v 6:15, kdy se závod startoval, měla voda v Čertovce krásných 14°C. Většina startovního pole měla neopreny, Kotlíci nejsou žádná másla, a tak jsme já i Jirka Ramba hopsli do vody bez něj. V mém případě to byla jasná součást taktiky. Od druhé třídy patřím do kategorie „poloplavců“ (na škále neplavci-poloplavci-plavci-superplavci, doteď z toho mám trauma) a na kole jezdím maximálně tak do práce a na výlety, takže mou jedinou šancí byl závěrečný běh a rychlé převlíkání, resp. nepřevlíkání! Do vody jsme museli povinně v botách, a já v těch samých absolvovala i kolo a běh (a ještě v nich i dojela do práce).

Ale nepředbíhejme, přišli bychom o to nejzajímavější! V Čertovce je totiž vody občas do půlky stehen, maximálně ale po pás (mně), takže plavecký způsob byla jasná volba – chůze. Pokud někdo v tuto ranní hodinu projížděl/procházel kolem, naskytl se mu absurdní obrázek, jak se zhruba třicetičlenná skupina bláznů různým způsobem hrne korytem Čertovky. Nutno podotknout, že od ústí ramene do Vltavy zpět ke Karlovu mostu, kde byl start i cíl "plavání" je už docela pěkný protiproud, a kdybych tam byla bývala nestačila a musela plavat, byla bych touto dobou (tj. krátce před polednem) patrně už někde v Roztokách. Po výlezu z vody bylo třeba doběhnout zpět do depa na dvoře Tyršáku a odsud vyrazit na již známou cyklistickou část (po cyklostezce do Libně a zpět). Zde přišel můj okamžik, kdy jsem odhodila koupací čepici, přes boty nandala trencle, popadla kolo a mohla začít šlapat do pedálů. Ostatní se při mém odjezdu stále soukali z neoprenů a nandavali cyklistické botky. Nejen k mému vlastnímu údivu jsem tak v tu chvíli držela třetí příčku hned za Jirkou, který se taky nemusel zdržovat sundáváním neoprenu a podobnými zbytečnostmi:-)! Jirka své druhé místo udržel pak i v běžecké části a postoupil tak oproti loňskému roku ve výsledkách o stupínek výš - na stříbrnou pozici. Mně na kole pár borců předfrčelo, a mezi nimi i jedna borkyně, ale tím, že jsem pak zase podobně rychle prolétla depem při přechodu z kola na běh, nebyla ztráta na soupeřku tak velká a v kopci jsem ji ještě udolala, takže dnes slavím své první triatlonové vítězství, a proto se tu teď tak chlubím. Největším zážitkem byla každopádně ta Čertovka! Ač jsem teď po vydatné sprše, mám dojem, že tu Čertovku ze sebe furt cítím:-)!

Tak ať je nás tam příště víc!

Výsledky budou jistě brzy zde. A fotky si můžete prohlédnout už teď.

Write a comment

• Required fields are marked with *.

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.